کسب درآمد ساده از آپارات

کسب درآمد ساده از آپارات

با سلام خدمت همه دوستان و کاربران عزیز سایت زنگ کلاس.
امروز هم با مقاله ای دیگه در خدمت شما هستیم، ولی اینبار کمی مقاله ما تغییر کرده و وارد حوزه کار وکسب درآمد شدیم که همه دوستان بتوانند با معلومتی که دارند به درآمد برسند، پس با ما همرا باشید تا گام به گام رو به جلو برویم و بههدف خودمان برسیم.
نکته اولی که باید بدانید این است یکی از کار های پر درآمد سال های اخیر چه در ایران و چه جهان تولید محتوا است و این تولید محتوا می تواند یک مقاله متنی و یک مقاله تصویری و حتی صوتی می تواند باشد. همانطوری میبینید یکی از پلتفرم های موجود برای کسب درآمد اینستاگرام و تلگرام است و نسخه بزرگتر آن می توان یوتیوب را نام برد که یک سایت عالی برای انتشار محتوای تصویری تولیدی ما اسب

صفخات منتشر کننده محتوا

حال در نظر بگیرید ما هم بخواهیم ویدیووهای آموزشی تولید کنیم و آن را در یوتیوب منتشر کنیم از بازدید کننده های خیلی بالایی روبرو هستیم ولی خوب تعرفه پایین و همچنین تصویه حساب خیلی سخت برای ما که در ایران زندگی میکنیم و داستانهای خاص خودشان را دارد که اینموازد برای تولید کنندگان است. ولی خوب یک مشکل دیگه هست که خیلی از کاربرای عزیز ایران به راحتی به یوتیوب دسترسی ندارند و همچنین دانلود فیلم از یوتیوب نیز برای کاربران نهایی سخت و دشوار است ولی برای اینکه این مشکلات را نداشته باشیم یک سایت ایرانی که تمام مردم ایران همیشه در جستجو های خودشان باهاش مواجه می شوند سایت آپارات است که مشکلات مطرح شده بالا در مورد یوتیوب را ندارد.
از سایت آپارت می توان از ۲ روش کسب در آمد کرد.

۱- تولید محتوای تصویری و منتشر کردن آن
۲- پخش زنده

۱- تولید محتوای تصویری و منتشر کردن آن
در این بخش به دلیل داشت داشتن یک محیط ساده و کاربر پسند هر یک از کاربرانی که می خواهند در این حوزه شروع به کار کنند می توانند محتوای خود را آماده و کاملا رایگان این محتوا را منتشر کنند که در ویدیو های زیر به صورت تصویری و گام به گام به شما آموزش می دهیم.
برای شروع پس بیایید حساب کاربری و کانال خود را ایجاد کنیم.

همانطوری که در قسمت اول دیدید ما توانستیم کانال خودمان را راه اندازی کنیم و آماده بشیم برای انتشار محتوای تصویری خودمان، برای همین ما در قسمت دوم قصد داریم به شما آموزش بدهیم چطور با یک لبتاپ یا یک کامپیوتری خانگی به راحتی می توانید یک ویدیوی آموزشی ایجاد کنید و آن را اماده برای منتشرکردن در آپارات یا هر پلتفرم دیگه ای بکیند.
پس شما در این قسمت کار با نرم افزار کمتازیا را فرا میگیرید تا بتوانید کار خودتان را در شروع کارتان را به راحتی پیش ببرید و مشکلی برای تهیه ویدیوی آموزشی نداشته باشید پس با دقت ویدیو زیر را تماشا کنید.

تا الان ما توانستیم ویدیو های خودمان را آماده کنیم ولی خوب دوستانی که می خواهند ویدیوی آموزشی حرفه ای تری داشته باشید کافیه با نرم افزار های میکس حرفه ای تری مانند Adobe Premiere استفاده کنید و ویدوی ضبظ شده با کمتازیا را با این نرم افزار میکس کنید.
حال ما ویدیووی آموزشی داریم که می توان به کاربران نهایی خودمان بدیم که برای این کار کافیه مانند ویدیوی زیر فیلم آموزشی را می توان منتشر کنیم.

تا با اینجای کار ماتوانستیم با روش اول کسب درامد از آپارات پی ببریم و با همین منوال می توان ویدیووهای آموزشی را تولید و منتشر کرد و نیازی به مرحله بعدی نیست ولی اما مرحله بعدی را هم بدانید خیل خوب است و شاید مسیر زندگی شما را تغییر بدهد.

۲- پخش زنده

ما برای پخش زنده زیاد نمی خواهیم وارد بحث تخصصی آن بشویم و اینکه استریم کردن چیست فقط در همین حد بدانید که شما می توانید به صورت زنده در سیستم خود بیایید یک آموزشی را انلاین به دیگران بدهید و یه یک بازی را انجام بدهید با دوستان و کاربران یا دنبال کننده های شما ببینند و لذت ببرند. که در این بین بعضی از کاربران و دنبال کنندگان شما در حین دیدن و لذت بردن می توانند شما را حمایت مالی یا همان دونیت (Donate) بکنند که یکی از درآمد های پر سود جهانی است که بیشتر گیمر های جهانی دارند. حتی افرادی هستند که درآمد بیشتر از دکتر ها و سیلیبریدهای جهانی دارند، پس به نظرم یه نگاه دیگه ای به این بخش داشته باشید بخصوص گیمر های عزیزمون.
بریم ببینیم که پخش زنده آپارات چطور عمل می کند.

دوستان این مورد را در نظر داشته باشید برای استریم شدن نیاز نیست حتما دستگاه های آنچنانی داشته باشید و خیلی بازیکن حرفه ای باشید. شما میتوانید با امکانات کم شروع کنید و یه مجری خوب هنگام استریم باشید و به مرور به واسطه حمایت های مالی هم می توانید سیستمهای خود را ارتقا دهید هم اجرای بهتری داشته باشید فقط و فقط باید شروع کنید تا بتوانید پیشرفت کنید.

از اینکه تا با این لحظه ما رو دنبال کردید صمیمانه خرسندیم. شما می توانید ما را در شبکه های مجازی تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید و از آخرین خبر های سایت مطلع شوید و برای دریافت این ویدیوو های آموزشی می توانید به کانال آپارات و یا یوتیوب زنگ کلاس مراجعه کنید.
با تشکر از همراهی شما.

ابراهیم رعیت پرور

ابراهیم رعیت پرور هستم برنامه نویس دات نت. از سال 1382 با برنامه نویسی آشنا شدم و الان نزدیک به 10 ساله دارم به طور حرفه ای برنامه نویسی میکنم و برنامه های زیادی رو تو پلتفرم ویندوز با سی شارپ و کیوت و دلفی پیاده کردم و دوست دارم تجربه خودم در این بازار رو به همه کاربران زنگ کلاس تقسیم کنم. امیدوارم در این راستا بتوانم کمک شایانی به همه کاربران عزیز سایت زنگ کلاس انجام بدم و همه دوستان عزیز به راحتی و با کمترین هزینه ممکن وارد به دنیای زیبای برنامه نویسی بشوند.با تشکر ابراهیم رعیت پرور تلوکی

    نوشته‌های مرتبط

    دیدگاه‌ها